sommar09

Hej sandra, det var ett taaaaaaaag sen. Ajaa jag måste skriva lite kort om sommaren 2009. VIll inte glömma den, absolut inte.

Sommar2009 var en av mina bästa sommrar. Den spenderades med Marie, Fati & Mehri. Det var sommaren innan jag började gymnaiset och samma sommar som jag tappade kontakten med min nära vän amina. Detta är endast positivt och något jag inte ångrar. Sommar 2009 gav mig självförtroende och jag hade så jävla roligt. Jag var i älvsjöbadet med tjejerna och vi fick våran älvjögrupp, jag lärde känna jakob & de - detta ledde till en chillkväll hemma hos mig SUPERDUPERKUL, jag åkte till turkiet i två veckor med familjen - något som behövdes, vi blev bruna - jag blev lite allt för brun, vi lärde känna folk i älvsjö. Skit roligt. Sommar09 var ett så roligt sommarlov. Som jag aldrig kommer glömma.
Vill bara se till att jag aldrig glömmer det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0