SANDRA

Hej bloggen! Jag mår så jävla bra HEHEHEHHIHIHIHIHHOHOOHHO!!! VARFÖR? jo det ska jag berätta.. . börjar NU. ... WIIIE ajaa jag kan inte sluta vara glad asså är helt överlycklig asså sheeeeeeeeeit. I FEEEEEEEEEEEEEEL GOOOOD!!

Aja första grejen: Jag dissade niko, hur? JAG SVARA INTE NÄR HAN RINGDE. .. .ÄR JAG INTE SKÖN ELLER VAD?! JAG ÄLSKAR MIG SJÄLV YEEEEEEEEAAAAAAAH. ..

andra grejen: Jag får en andra chans att göra italenska, och jag ska inte få ig på detta prov!! NO WAY

Tredje grejen: JAG HAR FÅTT JOBBEEEET OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG JAG HAR FÅTT JOBBET, JAG ÄR SÅ HIMLA GLAD. HON RINGDE MIG IDAG OCH BA DU HAR FÅTT JOBBET. DET KOM SOM EN CHOOK EFTESOM ATT JAG TRODDE ATT DE VAR KLARA MED ATT RINGA RUNT. JAG ÄÄÄR SÅÅÅ JÄVLA GLAD YEEEEEEEEEEAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH

Fjärde grejen: SOMMARLOV SNART!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0