NORSBORG FESTEN - TAGEN FRÅN RAYHANA

Vilken jävla natt det var igår!
Allt började bra. Vi fixade oss och drog till lokalen. Men innan allt började då spärras mitt simkort haha perfekt tajming, Sandra är bäst :P sen började mina närmaste komma. Och som vanligt ska det hända en massa äckligt knas! fan asså, människor! hur fan kan man göra så? Det började komma en massa oinbjudna folk, de bankade på dörren och gav inte upp och saker började förstöras. Men jag är glad att jag har fina killkompisar som sa åt och hjälpte till hela tiden. Tack Hamodi och Amir. Men ändå är människorna så äckliga och stannar kvar för att komma in. Fyfan säger jag bara. Vad fan ska jag göra? mina tårar började forsa ner när två äckliga tjejer öppnade sin mun, har lust att smälla till dom på deras äckliga tryne så jävla hårt..menmen hoppas nån fyller dom med vodka så de blir medvetslösa och dör i ambulansen. Jag försökte göra det bästa av situationen. Till slut kom det mera folk, de oinbjudna kom också in. Norsborgs äldre försökte fixa allt och se till att de lugnt men ju fort de gick så kom de små djuren tillbaka. Men jag har lärt mig av det här eller vi gör det aldrig. Det är same shit varje gång ändå så gör vi det.

Jag kunde inte slappna av nånting under kvällen för det är så himla mycket ansvar plus en tjej fick åka till sjukhuset för en person hade tankat ner henne med vodka..fyfan det var hemskt. Och jag kände ingen medkänsla igår för jag var så arg, ledsen och kändes som om festen bara var ett fel men idag känns det. Hoppas hon mår bättre. Och klart jag hade kul, jag bjöd människor jag tycker om men som sagt det ska alltid gå snett på nåt sätt. Men ändå så knöt man "nya kontakter" och till slut vart kvällen lyckad. Folk började gå för vi ville det, sen så var det vi kvar. En massa dans och nöjen.
Det hände så mycket annat men det jag skrivit räcker nog :) tills nästa gång hoppas jag att det blir bättre och aldrig i en lokal i Norsborg. Never again i Norsborg. Never never never.

Sandra, Insaf, Lisa, Marie Amir, Hamodi och Hussein. Ni är dagens personer!

Imorgon åker jag, är inte så taggad men som sagt när jag väl är i flygplatsen då blir jag såhär "omg jag ska verkligen åka" hjärndöd jag vet haha. Men jag hoppas verkligen allt går bra och inget händer med flyget. Vädret är ju inte direkt så motbjudande heller menmen. Kl 7 drar vi härifrån sen checkar vi in oss och 10.20 lyfter vi.

Just nu är jag hos pappa, vi kommer bli skjutsade av min kusin dit från mammas ställe så om en stund ska jag rulla vidare till mamma.

Kommer sakna mina tjejer så jävla mycket. Fan tjejer, försök ha så kul nu så ni har mycket att berätta sen!
PROMISE? love you bitches!


8/2 - 19/2

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0