inlägg taget från rayhana - något som behövs.

Hej allihopa. Har ni haft en rolig lördag? Det har jag haft.
Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord, käkade skräp och rökte vattenpipa. Och finaste Sandra kom till slut, dagen blev hel. Vi behövde det här. Att prata ut om allt och bara ha det roligt utan en massa drama. Ja, vi kan också ha kul och behöver inte festa hela tiden. Synd att man ska stämpla människor för lilla minsta sak. Men om man tänker efter. gör alla exakt samma saker.
Tjejerna drog i alla fall för en stund sen och här sitter jag med huvudvärk efter all rökande haha härligt! Och Jovan, vattenpipan blev lyckad till max och ingen cola hälldes i eller något ;) 

Vissa vänner vet man vart man har dom och hur mycket man älskar dom. Och jag vet vilka jag har och älskar och jag är glad att ni finns. Att ni alltid finns där till hands genom våt och torrt. Att ni inte är falska och bara utnyttjar. Jag älskar er för att ni är er sjävla, ärliga och är underbara människor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0