ingen rubrik

De senaste dagarna har det varit helt fuckt up. Som jag har läst, jag vet inte om du har märkt det. Men jag har festat nästan varje helg. Och haft fester hemma. Och alla vet om mina fester, detta är knappast något positivt. Just nu går det så jävla många rykten om oss att jag dör. Så jävla mkt skit snack om oss att jag dör. Så jävla mkt saker om oss att jag dör. TROTS att ingen vet vilka jag har strulat med. Det har varit tre pers och de vet om en.Assså jag har inte gjort ett skit och de snackar skit om mig. Jag orkar inte med det här. Men å andra sidan tänker jag på att. Jag lever bara en jävla gång. Får jag inte ha kul och festa. Är en festtjej en dålig tjej? Just nu vill jag ta en pistol i skallen och skjuta mig själv. Det känns så jävla bra att jag ska bort från sthlm i helgen. Jag mår bra. Men döda mig. skjut mig. Ibland tar man ett sne steg och gör misstag, men hur går man raka vägen igen? Hur hittar man tillbaka till vägen man gick? Hur kommer man tillbaka. . . det är den svåra frågan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0