fatis student

fati tog studenten igår. Något som jag är längtar efter så mycket. Det var kul, jag var skit glad för henne. Hon är alltså numera en student. En färsk student som tog studenten igår. Och hon hade kul. Jag är glad för hennes skull. Ví hade chill, dagen var chill. Om två år. Tar jag studenten. Jag kan inte sluta längta. Nu när alla studenter har tagit studenten får man studentensjukan. Man bara sitter och sitter och längtar. Trots att man egentligen ska njuta av tiden. För att efter studenten blir man gammal och slö. Något som jag kommer hata otroligt mkt.

Idag är det fatis fest, mottagning. Det blir kul, marie och winnie ska komma. fast marie och sabah är inte på deras bästa sida om man säger så. Det ska bli roligt att se hur det blir. Ajaaaaa.
 
Juste, jag såg niko i torsdag. Han kramade mig. Vi pratade. Och jag gick. Innerst inne, saknar jag honom. Men jag kan inte låta något ske. Han + jag = FUCKT UP. Och jag vägrar låta min sommar förstöras. Men jag tänker fortfarande. Hur kan jag gilla honom så mkt. Jag känner mig som ett cp som saknar en kille som jag bara gillat.

JAG GILLAR HONOM INTE, JAG SAKNAR HONOM INTE, JAG FÖRTJÄNAR BÄTTRE.

Jag vill aldrig gå tillbaka till honom. ALDRIG. jag berättar detaljerat sen om vad som hände när vi råka stöta på varandra.
Jag hoppas att vi aldrig ses igen, att jag aldrig ser hans ansikte igen. för sorgligt nog gillar jag honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0