Long time ago

Hejsan det var ett tag sen!

Under den här tiden har mucho hänt, tror jag. Hahah verkligen daaaamp. Aja jag har fått tillbaka min dator, så nu kommer jag kunna blogga mer för mig själv. Och det är ju helt underbart. Sportlovet var inte alls så kul som jag trodde. Lisas fest blev fuckt up men den hade blivit så jävla lyckad om inte norsborg barnen hade förstört. Och juste, jag har blivit mkt närmare med sara. Men asså allting är så jobbigt i skolan, inget är detsamma. Det känns inte som att jag kan lita på rayhana mer, men jag kan börja lita på sara. Och lisa har blivit galet tråkig, hon har blivit riktigt dp. Helt knaaaaaaas. Asså det som förstör allt det här med skolan är att jag umgås med tjejerna på fritiden. Då påverkas skolan när de blir konstigt i fritiden. Så just nu är det så att jag tar varje dag som det kommer sen ser man vem man umgås med. Helt weird och inte alls som jag vill ha det, men ibland får man bita ihop. Jag är bara orolig över en sak, jag ska ju ge sara en sista chans. Och jag är skit nojig över att hon sviker mig igen. Då kommer jag att få äckelorre damp. Men jag får väl chansa. Idag är det första helgen efter sportlovet. Igår skulle jag och marie ut. Men ingen orkade så vi gick på en promenad. Sen blev vii så peppade att vi hoppas på bussen och tänkte åka till heron och möta jakob och de. Men sen när sara inte kom så sket vi. Det slutade med att vi åkte tillbaka hem. Och jag tror att vi ska ut ikväll. Men jag har ett problem. Jag ska hjälpa meena med nya huset och ingen är hemma. Jag har messat mama och meena. Men min comviq tog precis slut så jag har liksom ångest. KNAS MANNEN, och ikväll ska jag ut. efter att ha hjälpt till asså .. .

PUSS OCH KRAM HÖR AV MIG SEN :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0