Back home

Hej bloggen!

Bad update? Yes, I know. Igår fick jag nämligen ett samtal från Märi och hon frågade om vi skulle gå på bio med några till. Why not? Tänkte jag. Och då fixade jag mig snabbt och spontant så befann jag mig i heron efter en timma eller så. Älskar spontana saker! Men iallafall, vi såg på filmen "Bloody valentine" en skäckis som också var 3D. Sjuk äckligt då vissa saker var framför en, biljetterna kostade lite mer men det var värt det. Men efter det så åkte jag och Märi hem till henne och där spenderade jag natten. Idag så kom jag hem runt 9, var hemma hos Märi och gjorde typ ingenting. Helt okej. Men just nu tittar jag på en film på kanal 5, som jag tycker är riktigt bra.

Vi hööööööööörs snart!

Kommentarer
Postat av: Sweet Atti

Var den bra då? Eller för läskig?

2009-06-21 @ 23:20:32
URL: http://sweetatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0